Work work work.

Morgonen börjar med att man försover sig. Braaa Linda, ne inte speciellt men så är det ibland. Jag har iaf kontaktat chefen så jag hoppas han kollar mailen i vanlig ordning så det är okej :) hehe. Ska även jobba iväg en sak hemifrån innan jag drar in till butiken med.

Idag gör jag bara halvdag på jobbet. Efter det ska jag på möte ang musiken och fixa lite grejer där. Ny singel är på g dessutom. Vet ej när vi ska spela in den men de blir väl inom en snar framtid hoppas jag. Efter mötet ska jag hem och mysa med älskling. Ska baka paj åt honom idag om jag kommer hem bra tid. Både jag och lovely ska ju jobba ikväll på Nöjes. Har honom i min garderob och ikväll är det jag som är ansvarig för dem så ojoj va jag ska köra med dem, haha nejdå klart jag inte ska :) Vi alla är ett bra team! Och ni som funderar på att dra till nöjes ikväll på Hoffm. så kan jag meddela att det är slutsålt. Bättre lycka nästa gång.



Nej måste skriva klart lite här och få iväg det. hörs. Ha en bra dag.


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0