Om 40 min drar jag!

Då drar jag till bergvik för att träffa Vicky snabbt och få min film. Måste håva in lite utlånat nu eftersom jag flyttar IDAG! Känns inte som att jag ska flytta idag, men blir ändå lite pirrig när jag tänker på det. Ska bli kul att få eget med Krikke och kunna göra iordning och allt. Vi ska iväg sen som jag skrivit i tidigare inlägg och köpa en soffa. Blir nog även utemöbler till balkongen också. Snygga fanns de nu till bra pris nämligen. Svarta stolar och ett runt glasbord, duger ju fint de!


Nu ska jag fortsätta inventera här
och få tiden att gå snabbare. Är hungrig som bara den och hemma väntar ungspannkaka och hallonsylt. Mums!




//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0