Nehepppp

Blev visst att göra maten före naglarna. La mig och myste lite med babe en stund ist för naglar. De såg mycket gosigare ut :)

Nu sitter jag här med en efterlängtad Trocadero på burk. Lovely det! Köpte även med krusbärs dricka. Det är så jäkla gott det med, bara bubblar ner i halsen. Yammi, yammi! Jag och älskling va in till bergvik förut och handlade nämligen. Fick med oss lite potatisgratäng och annat gottit. Något som var jäkligt gött att få hem va såna där rollers, ni vet som man kan ha på kläder och mattor och sånt så ex. hår osv försvinner. Två - tre par av mina byxor älskar att dra åt sig allt de kommer över ungefär, så de där tejp-rollerna var behövliga.

Nu ska jag kolla maten och fortsätta kolla på Förhäxad. Kommer ni ihåg den serien? Älskade den när jag va liten.


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0