Något att vara stolt över!


Mitt livs kärlek, han som gör dagen värd och rolig! Älskar dig Kristoffer ♥


Mina underbara cheerleaderbrudar, ni är som min familj!


Dessan som är en av de mest starka människor jag känner. Kärlek till dig!


Mina bästa vänner! (finns många fler men ni får haka på denna text, kan inte lägga ut bilder på alla. Då blir det myyycket :P Så fick bli denna bild från studenten) Glömmer aldrig va ont i nacken vi hade efter allt som hängdes på oss! Jag och Linda F led mest tror ja. Fiiina märken vi fick :P haha


Mina älskade katter som bor kvar hos mammi! Älskar dom små lurvarna!


- MAMMA & PAPPA ♥
- Lille bror ♥
- Linda's favort Emelie :D
mfl..



Det är bara lite av den stora kakan :)
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se på en film. Nu är det stadiet: jag avlider av värmeslag, men inom kort är det, jag fryser som en ihjäl!


//Linda


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja fan vad ont jag hade, men så förbannat kul! :D

2010-04-21 @ 16:32:16
URL: http://improveme.se/lindamarie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0