Make up, food and work.

Just nu sitter jag framför tvn och slappar, men ska snart börja göra mig iordning och ta något lätt att äta. Måste ju åka om en stund. Jag och Krikke ska ju jobba ikväll. Ja han ska med mig till Nöjes och jobba. Han har gjort det en gång förut och det är bra, eftersom det kan bli stress idag. Men men blir allt bra.

Imorgon måste jag färga mitt hår. Har en utväxt som heter duga. Inte snyggt alls de mina vänner. Slänger i en svart färg som vanligt. Så till er som trodde att jag va seriös med att bli ljus i huvudet kan ta tillbaka de tankarna för de skulle aldirg falla mig in :P Mörka toner gillar jag bäst. Slinger och sånt tycker jag är fint men JAG passar inte i att vara ljus. Kanske testar de i framtiden, vem vet. Men som jag känner nu skulle jag inte lägga i en ljusfärg i hela huvudet. Jag har förståndet att förstå att jag inte passar i det :P hehe

Måste nästan pyssla lite imorgon också. Vill fixa till de plagg jag valt att pyssla med. Töliga är ju att jag förmodligen inte har allt som behövs. Får fixa det imorgon i värsta fall. Men men nu hinner jag inte sitta kvar här mer, måste fixa fixa fixa.


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0