Lite bilder andra klickat.


Foto: Iza


Foto: Terece


Foto: Joacim Bago (katrineholm)


Foto: Joacim Bago (katrineholm), jaa det är en testbild. Syns rätt väl, hehe.


Foto: Staffan pix,


Foto: Staffan, pix.



Foto: Josefin & Linda


Foto: Jeanette Gyllenborg, hon ville ta lite bilder, och roligt som jag tycker det är att flamsa framför kameran va jag inte sen med att tacka ja. Dessutom blev det en överaskning till min älskade pojkvän! Detta var 07 om jag inte minns fel ;) Va jättekul att jobba med Jeanette :)



Foto: Tappat bort namnet? Pinsamt ;) hehe. Han som gjorde videon till låten Jag tar dig,  <----klicka och hör en remix på Jag tar dig) ---> Klicka HÄR för att se extended version av videon!


Foto: Martin Bodén (modellade för några kompisars företag Out Of School - 05 el. 06 tror jag det var)



Foto: Jeanette Gyllenborg, samma här med Out Of School, fast detta var år 07 tror ja.


Foto: Jeanette Gyllenborg, samma här med OOS.


Finns mycket mycket mer.. Lite av de som tagits under åren iaf. Försöker hitta bilderna från KICK's första fotografering, men vet inte vart jag lagt dem.  Jaja, de blev ju endel ändå så det får verkligen räcka :P Men som sagt, finns så mycket mer. Tog bara ut lite nu från några plåtningar.

Åh, vad jag gillar att plåtas. Älskar hur man kan leka framför kameran och få snygga och häftiga bilder! Dessutom har vi ju mycket på datorerna vi kan leka med bilderna för att få snyggare ljus osv. Jag tycker det är svin kul iaf :D

Nu ska jag sätta på mig lite kläder. Har fortfarande ont i kroppen och ibland känns de som om febern stiger massvis och ibland känns de som den är borta. Hoppas jag är på bättringsvägar iaf!

//Linda


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Kul att se lite bilder :)

2010-04-21 @ 18:57:50
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: emma

du är så fin Linda :D

2010-04-21 @ 19:11:20
URL: http://emawa.blogspot.com/
Postat av: P

Kul med bilder, mer sånt :)

2010-04-22 @ 21:22:46
Postat av: Seema

Jätte snygga bilder :)



kramis //



seema

2010-04-30 @ 19:29:14
URL: http://www.facebook.se/seemakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0