Korv med bröd!

Får bli litte körv nu. Lagar iordning något mer ordentligt ikväll. Känner mig helt tjock i huvudet. Tät i näsan och lite huvudvärk. Inte lika mycket värk i kroppen idag men de känns fortfarande i ryggen konstigt nog. Febervärkarna alltså. Jaja börjar bli bättre igen iaf och det är ju posetivt! Ska ta mig en lång dusch sen och bara slappna av. Ett bad kanske? Eller njeee...

Har hjälpt baby välja lite parfym och kläder och så inför hans arbetsintervju. Ska fixas lite med hans hår och så också. Så tjusig så min älskling!

Jag måste diska sen, så jävla tråkigt! Inte någon som vet någon billig halvstor diskmaskin som är till salu? Vill inte lägga ut för mycket pengar på en ny så känner att en beg. funkar lika jävla bra ni :P hehe. Allt för att slippa handdiska. Inte nog med att det är extremt tråkigt, jag får en allergisk reaktion av diskmedlet, ont i händerna som fasan. Jaja får se hur lyckan blir med diskmaskin. Den får ju inte va för stor för då passar den inte. Undrar om mamma skulle märka om jag åkte och snodde hennes? Skulle ju kunna rita en i papp och ställa in i hennes hål som blir när jag snott hennes? Det skulle hon nog inte märka va?  hööömmm...


Nej nu ska jag kolla korven. Hungrig är jag!


//Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

vad goooott med korv o bröd :D med rostad lök?

2010-04-22 @ 16:38:13
URL: http://emawa.blogspot.com/
Postat av: Linda

yeees, den rostade löken fick allt bli med på ett hörn, eller ganska mycket överallt. Så jäkla gött till korv m. bröd :D

2010-04-22 @ 18:14:05
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0