Jim's värld och sen blir det sängen!

Det håller väl på en liten stund till och efter det blir det sängen som sagt. Skulle ha packat lite till spelningen men känner inte att jag orkar det just nu. Vet vad jag ska ha så jag slänger ner det imorgon istället. Ska iväg och jobba 6 timmar först (minus en timmes lunch då), efter det blir det hem på en gång o hämta saker och sen dra direkt igen. Åker till Örebro vid 18.oo men måste iväg och träna dans innan vi drar. Fulla rullar är det, men ska bli roligt att åka iväg och sjunga lite.

Hade varit skönt att sova med babe inatt, känner för att krypa när honom och somna bara! Mysigt som bara den. Men som jag skrev på face, SNART baby ska jag snarka dig i örat, dreggla på din axel och viska i ditt öra att jag älskar dig! Inte för att jag snarkar så värst ofta, händer väl någon gång kanske vid förkylning och sånt. Jag brukar heller inte dreggla, men man vet aldirg. Men jag älskar honom, väldigt mycket!

Nåja, med eller utan honom ska jag iaf gå och lägga mig strax. Nu skriker jag efter vatten och sängen.
Godnatt på er, hoppas nu får söööve gött då!


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0