Jag gäspar fast jag inte ens är trött, jobbigt!

Ja det är inte så kul, töligt att sitta och gäspa framför Mattias när han lär mig saker. Jag tycker inte att det är tråkigt ju :P haha. Sitter alltså nu på Pro Mc och blögger litte då. Ska jag egentligen inte göra men jag tänkte göra lite reklam och lägga in hans logga här för er Karlstad bor eller för er som kikar förbi Karlstad och är Motorcykel eller cross intresserad. Här finns lite kläder, cyklar, delar m.m.. Kom in och ta en kik vet ja!



Strax är det lunch (om 30min) och då ska jag ner till stan och möta mamma som ville bjuda på mat, men tror jag ska ta med henne ut till Bergvik, eller vi får se. Tänkte jag skulle kika snabbt på en sak i stan eller bergvik också innan lunchen är slut. Efter jobbet blir det att agera målare/spacklare som jag skrev i tidigare inlägg. Får hämta lite "målarkläder" sen bara innan jag drar, glömde ju att lägga fram det igår, trött som jag var! Nåja, nu ska jag kika efter något mer att göra här!
Ha en bra dag!

Åh, Lil Wayne på radion!!!


//Linda

Kommentarer
Postat av: Chris

Bra med reklam för jobbet: )

2010-04-07 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0