Ett glas juice tack!

Sitter nu och dricker ett glad juice som inte satt fel vill jag lova. Ska dra mig mot jobbet vilken minut som helst. Idag när jag vaknade kände jag mig inge trött alls. Detta med att inte ha för fönstret kanske är en bra idé. Lampan som tänds mer och mer innan alarmet ringer är ett måste att titta på nu känner jag. Ska bara luska ut vart de finns. Någon som vet?

Igår när jag skulle mobil blogga så skulle jag skriva att jag blev trött på detta läget i lägenheten ang mitt mobila bredband. Fan det är ju so att sitta i en bunker, samma med mobilen :P Jäkla shit :P haha. Men men, älskling får fixa det trådlösa idag så jag slipper det mobila. Den får ligga kvar här dock, skönt att ha när man är ute och reser.

Nej nu måste jag nog dra mig, skriver mer på jobbet sen om jag hinner.


//Linda


Kommentarer
Postat av: Ammi

ha en fin dag! :)

2010-04-15 @ 11:14:47
URL: http://aaammii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0