Blommor till lägenheten!

Mamma, mormor och moster har varit här på fika och med sig hade de blommor! Åååh va glad jag blev, som kände att det va det första jag skulle göra när jag får lön, att köpa blommor! Tur att mamma sa vilka jag ville ha så jag fick dem :) Tack mina älskade tanter ;) hehe.

Har nyss kurerat min älskling med lite värktabletter som förmodligen också börjar bli lite sjuk. Uschamejja om jag smittat honom. Jaja, ska fixa min dvd till sovrummet nu så vi får en där med, sen får det blir mat! Bara ätit en smörgås idag. Inte orkat äta något mer. Jobbigt med alla upp och nedgångar i kroppen med värme och kyla. Usch för det. Mysa ner sig under täcket till en bra film får bli efter maten!


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0