Är så fruktansvärt sugen på en ny tatuering!

Ja suget växer hela tiden och de blir ju inte bättre av att man tittar på massa bilder på olika tatueringar. Är ju även tänkt att Tommy ska fixa en på mig bara vi båda får tummen ur röven. Kanske lättare nu när jag bor i Vålberg. Är iaf gött sugen på att fortsätta på min arm, vet dock inte vad bara. Men blir väl porträtten på mamma och pappa först kanske :) Kommer bli nice de. Kanske ska köra dem på samma arm? Bygga in dem i sleeeeven?  Får väl se hur de blir. Längtar tills de blir gjort iaf. Men nu har man ju en hel del andra utgifter, men det är bara att spara och spara. Lär får spara ett par tusen iaf om jag ska få porträtten gjorda, men varenda krona är värd!





Nej nu ska jag ta mig något smarrigt och lägga mig och se på Svenska HollyWoodfruar!

TACK underbara mormor för routern som inflyttningspresent! Nu kan jag och Krikke äntligen surfa trådlöst i hela lägenheten med alla datorer :) Du är bäst! ♥


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0