Unga mödrar.

Kom hem för en stund sen från Bergvik. Va där med Josefine Andersson en sväng. Kollade lite och så men köpte inget för de tillåter verkligen inte kontot nu. Ska köpa ny parfym och med lite hjälp så är jag väl bestämd på att köpa en gammal goding. Lacost - touch of pink (?) Tror det är den som heter så. Den är helt okej iaf och det får bli den. Något råd på andra goda parfymer man kan kolla?

Nu tänkte jag att jag skulle laga lite mat innan Unga mödrar börjar på 5:an (18.30). Det är lite kul att se faktiskt. Medans vi ändå pratar på unga mödrar så har ni säkert sett (som läser hennes blogg) att nu äntligen har StinaLee fått sin efterlängtade dotter. Man fick se bilder på söta små fötter och händer. Även en bild på henne och dottern. Mycket hår hade bebisen, så gulligt så! :)

Nej om man skulle laga lite mat då som sagt. Får bli något enkelt och snabbt för nu skriker magen efter mat bannemej.

Hittade en gammal bild jag tagit när jag provade min balklänning :P Gått mer än två år sen vi va på bal. Tiden går snabbt.

Saknar grisen idag, mycket mycket.


// Linda

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många år är du nu 22 eller och har barn!???

2010-06-23 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0