Hoppa i sängen.

Inte bokstavligtalat, men nog ska jag lägga mig alltid. har inte kunnat sova. Eller jag sov en liten stund efter att älskade Pirates Of The Caribbean va slut på tv. Självklart låg jag i soffan då och då är de klart man vaknar efter ett tag. Jag borde lagt mig i sängen för då hade jag somnat och bara sovit vidare. Jaja, nog med klaging, bättre att sova :)
------------------------------------------
hmm.. kameran har börjat funka igen. Den lever sitt eget liv..



-------------------------------------


Längesen jag fulade mig med photoshops olika filtrer,
så de fick bli en av sysslorna när jag inte kunde somna om.

Armen ser smalare ut än på vanliga kortet, och brösten ser verkligen
större ut pga att det vita, skuggan, och håret som gör att de ser större ut. ojojoj. hah.

// L.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

fina du :D syns ikväll? <3

2009-09-08 @ 09:03:41
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0