Att sukta efter något eller någon..

Suget är nu stort efter tatueringar för mig. Suget börjar ta större plats för varje dag som går. Jag har planerat mina tatueringar som ska bli av, det är rygg, svank och arm. Ska spara pengar och även önska mig mycket sånt i julklapp så jag kan börja med allt så snart som möjligt, men ryggen kommer nog bli jäkligt dyr så de gäller att få undan endel, och då är det ju bra att man fyller år i januari också. Börjar nog med armen och sen kör på ryggen, svanken kommer sist men kommer köra det samtidigt som ryggen tänkte ja då det ska vara som en slags del av det jag ska ha på ryggen. Det har inget med varandra att göra egentligen men just med placering osv så kan man likagärna köra allt samtidigt. Undrar hur många sittningar jag kommer få köra, eftersom det är sjukt mycket detaljer på de jag ska ha på ryggen. Men när det är klart kommer de bli riktigt gött. När jag drar igång med ryggen ska jag försöka ha en sittning i månaden iaf och köra så mycket som möjligt varje gång. Kommer bli niiice. Tycker det är snyggt när man har många tatueringar också.

Bubben
har ju ganska många men ska fylla så de blir hela armen, då han nu har massa lite här och där. Men tror det kommer bli snyggt som fan. Som sagt, mer gadd, snyggare blir det ;) Okej inte alltid men mycket tatueringar är ju jäkligt snyggt enligt mig iallafall!!



Att sukta efter någon då kan ju vara både frustrerande och spännande, eller vad tycker ni? Man har satt in en saknad i sig som känns svår att mätta. Man försöker visa kärlek och man förväntar sig kärlek tillbaka. Det är ju något många varit med om, dock får man lära sig på vägen att man ska aldirg ta något eller någon förgivet. Oavsett vilken sist man sitter i. Du kan exempel vara den som ger och ger kärlek men inte får något tillbaka och tillslut då tröttnar du, medans personen som är van att få din kärlek på beställning blir paff när du lämnar personen med enbart tomma spår. Lär er att aldrig ta någon för givet, hur mycket kärlek personen än ger er eller hur lite den än visar. Många har svårt att visa känslor, andra visar mycket. Men kom ihåg, även om du tror dig själv vara väldigt älskad för att en annan människa säger det, betyder det inte att vissa effekter från din sida gör att personen lämnar dig ändå. Trots att den bara vill vara med dig. Tror nog att detta gäller ganska mycket i livet. Tror alla människor kommer till en gräns där dom ger och ger men samtidigt inte begär mycket tillbaka tröttnar. Folk blir sårade och känner sig ensamna trots att de ej visat något större tydligare tecken för att bryta. Men gott folk, ta ingen förgivet, men låt heller ingen suga ur er allt ni har. En dag tröttar ni och då kvittar det va mycket ni vill vara med personen, då är det försent. Nej, livet är då ingen dans på rosor. Ibland önskar man ju att att man kunde fått läsa en broschyr innan man bestämde sig för att vinna det där loppet om att få bli den lyckliga bebisen att växa i magen :P haha.

Nej fyanimejja, men nu har jag tagit upp lite saker jag och en vän disskuterat ett tag då hon insett hur man kan tröttna hur mycket man än älskar en person, för att hon inte kände att hon fick något tillbaka. Jaja så kan de va.

Medans jag ändå babblar på som en dåre så kan jag ju passa på att tycka lite synd om mig själv som ska jobba ikväll som många andra av mina brudar. Dom kan nog hålla med mig om att vi hellre hade gått på ladys night och haft en riktigt mysig tjejkväll. Eller helst skulle jag vilja ha en varm kram och några varma ord så man får känna att man står inte ensam i en sak. Hur som helst så är jag lite hungrig då min frukost bestod av några ballerinakakor med Iza. Nog vare gott men mat är ju alltid bäst. Dock är jag svimmfärdig och har en lite konstigare känsla än annars. Hoppas det går över för mat vill jag haaa!! Krikke, kom och laga maaaat vetja :P ;)

Nej usch nu ska jag ramla in i några väggar för att sen landa i frysen och se vad de finns för gott att laga iordning. Men vad ska ni göra ikväll då?

// Linda

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen ide du skriver om sånt du inte står för.

2009-09-20 @ 03:35:18
Postat av: Kick-fan nummer 1

Hej Linda, så kul att man äntligen fick läsa din blogg, så fint du skriver !



Du är en av mina stora idoler,

du är så ärlig och cool !



Läste på flashback, att du väntade barn,och jag hoppas allt går bra för dig. Men jag hoppas verkligen ( och håller tummarna) att Kick fortsätter efter graviditeten, för jag vill höra mer med er. Ni är så superduktiga och bäst :)



Stor kram från Kick-fan nummer 1 !!!!

2009-09-20 @ 15:17:23
URL: http://www.kick.se
Postat av: Ellen

Haha! Vi vill alltid ha varandras skor:P

2009-09-21 @ 18:52:04
URL: http://milady.se
Postat av: L

vad exakt är det jag inte kan stå för, mrs/mr som inte ens kan stå för sitt eget namn?

2009-09-22 @ 17:42:21
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0