With the lovely one.

Har nu grattat bebbi och träffat lite släktingar. Det är ju alltid trevligt :) Jag tog en macka och en kopp kaffe och nu är jag proppmätt. Va ju inge hungrig innan så är väl kanske inte så konstigt då.

Jag tycker det är lite tråk att det är så mörkt ute, inte för att jag längtar efter snö men det blir ju lite ljusare då iaf. Men när jag tänker efter så klarar jag mig nog med det mörka. Tills julafton iaf, då vill man ju ha snö! Men det är ju ändå mysigt när det är mörkt ute och man sitter inne och myser :) Tycker det är gött när man ska ha myskväll att tända lite ljus och kanske ha något att tugga på till en bra film med en varm person. Händer inte så ofta det där med ljusen och så, men mysigt som bara den är det när det väl händer :)

Nu när vi grattat osv här så tänkte jag lite på att det snart faktiskt snart är min tur. 22 hela år blir man. Ojoj, börjar bli gammal nu ja. Nej men nu blev jag avbruten så jag glömde bort vad det var jag skulle komma till. Hörs dåå.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0