"Vi bär frack här.." - aah det ser jag väl!

Längtar tills vi ska se Bröllopsfotografen. Tror den kan va jäkligt rolig :) Pölsa och gänget är ju råsköna med deras värmlänska roller. ja, som sagt, ser fram emot tills jag och bebben sitter och kollar på den :) Kommer va en lycklig dag!

Idag va jag på stan tidigare och då va jag bara tvungen att springa in på Stadium. Ville kolla på en längre vinterjacka eftersom jag bara har en kort modell. Hittade en Peak jag gillade starkt. Den kostar dock 3799:- och det är inget jag har råd med nu. Men ska iväg och kolla på en outlet också, nya varor till billigare priser. Det är att gilla. Så ska kolla där så får det bli en C.Goose eller en Peak. Testat en goose tidigare och även den blev jag kär i. Sköna jackor tycker ja. Och varma, vilket är det viktigaste. Sen om man hittar någon av dem på en outlet så man kan få en av dem för 2000-3000kr så är det ju jättebra. För en ny vinterjacka behöver jag (kanske inte så mycket men ändå. Har ju ingen lång och deeet behöver jag ;) ).

Ska dra iväg snabbt till Vålbergskolan och låsa lite dörrar med Nina. Hon va lite mörkrädd så hon ville ha med mig som sällskap. Ska bli kul eftersom jag också är mörkrädd :P Yeeess. Nej men detta går ju super.

Krångel med en lampa på mammas bil är idag löst. Efter att ha köpt lite fel lampor osv så funkar nu som sagt detta. Och det va ju bra. Besiknings klar med andra ord. Va även med Nina idag och bisiktiga hennes bil. Det gick väl bra, va något som skulle bytas bara sen va det super och det va ju uppskattat. Dyrt med bil egentligen. Men så är det när man vill ha/behöver en.

Nej ska dra iväg till skolan nu så vi får det gjort :) Jobbigt att det är så kallt ute, men vill inte ta fram vinterjackan än. Sett många som tagit fram den men jag vet inte ja. Har ni gjort det än?


// Linda

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har tagit fram två ;P för den enda jackan jag har annars är en vårjacka :P Alldeles för kallt

2009-10-15 @ 21:17:28
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0