Uppe med tuppen!

Japp, om den gick upp vid nio. Ska göra mig iordning strax, men har min gosiga katt i knät. Är så mysigt så. Svårt att slita mig från henne. Så varmt och gött att ha hennes kurrandes i  mitt knä.

Ska dra ner till stan strax efter tio, ut i kylan och ner till arbetsförmedlingen då. Som jag skrev i ett inlägg tidigare så ska jag dit på något möte men också kolla upp det där med jobb/praktiken jag kun de få. Skulle va väldigt kul att jobba som kisare. Jag tror iaf att det är ett  relativt spännande jobb, just med vad ungdommar gör, säger, berättar, mår osv. Kan tänka mig att sånt ibalnd kan komma ut till kisare då man är en elevstödjare. Men beroro ju på vem människan är, om hur öppen den är och inte. Men men, hoppas jag får det iaf så jag har något att göra om dagarna. Dör av att bara gå hemma. Jag kommer ihåg när vi hade kisare på Gruvlyckeskolan. Vi tyckte ju de va svinkul då ;)

Nej, ska göra mig iordning nu och sen dra mig mot stan. Hörs senare.


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0