Underbar söndag!

Idag har jag haft en helt otroligt underbar och mysig söndag med min lilla bebbe. Det gillar jag :) Va iväg till en godisaffär vid nyängen och köpte massa godis. Sedan åkte vi ner till Ström och drog över till säsonger av Tre Kronor till datorn som vi la oss och kollade på. Bebben fick en sprätt och ville ha chips, eller crisps som han tyckte va roligt att säga. Så va iväg och köpte det sen kröp vi ner i sängen igen och fortsatte glo på Tre kronor och störde oss på vissa roller i serien som är lite väl överdrivna i sättet kan man tycka. Precis som vi gjorde! Fy fäään.

Låg och vilade lite framför tvn innan allt det där också för jag hade lite ont i nacken och huvudet. Gjorde en liten behandling sen som fick en att må lite bättre! Och det va ju bra för nu är det mycket bättre! Lite pussar på såren är heller aldrig fel.


Jag funderar lite på vart min kamera är jag. Tänkte dra med den imorgon till skolan när vi ska jobba på det där rummet till ungarna. Iofs så blir det väl ingen målning imorgon som vi vill göra då utan det blir väl senare i veckan.

På tisdag efter jobbet ska jag ner på stan med moster L och mamma. Kanske Krikke om han hinner följa med. Beror på om han får sluta tidigare eller något kanske. Aa vi får se. Men kul att umgås lite med moster också, det är ju inte varje dag det händer :) Och jaaa jag längtar sååå till det blir av :D

Från det ena till det andra, måste nog styra biobiljetter under veckan också till Bröllopsfotografen! Hört att den ska vara så jäkla rolig och på söndag vill jag ju gå på den! Jag hoppas man skrattar mycket mycket :P Men de gör man säkerligen!!! haha. Nej nu börjar jag bli riktigt trött och upp ska man ju imorgon också :) Godnatt gott folk!



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0