Trevligt att göra affärer med dig.

Ja, de sa jag till min kära mor idag. Skrev ju igår att jag tänkte sälja den svarta stickade tröjan. Sa det till mamma idag och det tog väl inte ens en minut förens hon sa att hon sätter in pengar på mitt konto för den. Så ja, trevligt att göra affärer med dig. Tur att jag inte skrev något om billigare pris vid snabb affär, haha.

Nu tänkte jag se på Ghost Whispers. Tycker det är svin bra jag. Sen får vi se om det blir någon kaffe med Neonberger eller ej. Tänkte ha ett litet möte och så. Skulle även va kul om sötbollen kom ner till stan också och ville fixa lite grejer med mig :) Eller kommer ner, jag har ju bilen kom jag på. Får hämta isf då. Men blir kanske inte idag, men det skulle va väldigt kul ifall de skulle bli så. Nej, nu har Ghost Whispers börjat. Hörs sen.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0