Timmen är kommen.

Kommen för att hoppa i sängen. Trodde faktiskt att jag skulle va i säng tidigare än såhär, men icke. Va svintrött förut när jag va hos K en stund men sen när mamma kom så blev jag piggare. Dumt nog. Åkte hem och käkade lite mat. Blev lite slö men inte sovtrött. Nu är jag sliten men skulle lätt kunna va uppe några timmar till. Men vet också att jag skulle kunna somna när jag lägger mig till rätta, till "sov-ställningen". Hur skönt som helst!

Jag hade ändå tänkt att sätta på någon mysig film. Igår stängde jag av Harry Potter då jag tyckte det va lite tråkigt att se för det va inte allt för längesen jag såg den jag valde igår. Drog på godingen What happens in vegas. Såg klart hela och kände mig inte sovtrött. Men när jag väl la mig till rätta så tog det inte lång tid innan jag somnade. Skönt som bara den! Och nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen igen. Längtar till onsdag dock :) Då blir det myspys.

Godnatt gott folk! Hoppas ni haft en bra dag som jag :)



VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING!!



// Linda


Kommentarer
Postat av: Ellen

Vart är dina armar? :P

2009-10-20 @ 11:55:38
URL: http://milady.se
Postat av: Linda

gammalt kort. va nog 19 där. Men ena armen blev typ helt borta när jag skar bort lite bakgrund i photoshop :P haha såg det när jag la upp bilden :P hade brått och va trött :P haha Men jag får väl se ut som en människa som aldrig ser mat då. Jag bjuder på den, för du vet ju att jag älskar mat ;) haha :D och att jag dessutom har armar! ;)

2009-10-20 @ 17:32:14
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0