Tatuerings tankar som vanligt.

Ja nu sitter jag och K och pratar om tatueringar. Jag har verkligen bestämt mig för vad jag ska ha på min arm. Även rygg och allt som jag sagt i tidigare inlägg. Jag gillar blommor i tatueringar, dock gillar jag när de är realistiska. Alltså inte så de ser ut som tecknade. Passar självklart på folk, dock inte alla. Men men, smaksak det där. K berättade lite om vad han ville ha och jag tror det kommer bli riktigt nice.

Precis som K vill jag tatuera mig nuu nu nu, dock vill jag spara lite pengar så man kan köra på som fan på en gång. K har inte det tålamodet riktigt, men han kan bannemej vänta han med ;) Tänkte man kunde beställa tid tillsammans men sen så tänkte jag igen och kom på att eftersom de inte är små saker vi ska ha så får vi se om vi kan få samma dag iaf. Gött med sällskap. Men annars är ju inte det några problem, alltid någon som vill med och glo och töla. Mamma gillar ju tatueringar (även fast hon bara har 2, men det ska fyllas på) så hon vill säkerligen med och glo litte :P Nej men det löser sig.

Vill bara börja på armen nu och sen köra underarmarna med två motiv jag valt, eller jag vet vad men måste hitta det exakta. Jag funderar även på att börja med ryggen efter armen för, vill verkligen sätta igång med den också eftersom den är ganska stor och detaljerad. Kommer bli dyrt o gött de :P haha fy fan, men det är det värt!



Från tatuering till min dag. Idag vaknade jag och grisen upp runt kvart i ett, ett. Det va skönt att få sova ut eftersom jag jobbade i natt. Kom till vålberg typ 03.20 igår, så är ändå förvånad att jag sov så länge. Men som sagt skönt va de. Ville inte gå upp när jag vaknade utan gosade bara ner mig mer, men blev snabbt kissnödig så va bara att gå upp de. La mig sen i sängen med datorn, precis som grisen. Sen myste vi ner oss och låg och kollade på Corpse Bride, mycket bra film!!

Sen blev det in till stan och möta mamma. Gick runt lite på bergvik och kollade. Fick med mig en hårfärg och två linnen. Hittade ganska fräna lösnaglar men ska gå iväg längrefram och göra naglar hos Ida på Aqua. Så får hon göra något roligt :)

Nej, nu ska jag se om jag hittar någon film jag vill se innan ögonen stängs. Kom att tänka på att de måste låta som jag äter väldigt mycket popcorn eftersom jag sagt de endel gånger att jag ska mumsa på det till nattafilmen. Kan dock säga att de har kanske hänt 2/5 ggr jag skrivit det, då jag antingen tappat suget eller bara inte orkat stoppa in en påse i micron. Onödig fakta, absolut, men kom att tänka på det bara. Men idag funderar jag faktiskt på lite popcorn. Det är jag väl värd ;P



Ja men jag tänkte bara visa att det är såhär det ser ut när
man får med blixten på kort. Tjusigt.. kanske.




Vill få tiden att gå snabbare för ett litet tag!!!
Spola fram några veckor bara!!



// Linda


Update: Fick nyss reda på att Dess/Nathalie kommer till karlstad till helgen och ska vara med på bygglägret! Helvete va glad jag blev. Saknar lillsyrran sjuuuukt mycket!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad ska du tatuera för ngt?

2009-10-05 @ 22:53:49
Postat av: Linda

om du skriver vem du är så kanske du får veta. Känner du mig inte så lär du få vänta tills det är gjort och bilder kommer upp.

2009-10-05 @ 23:34:09
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0