Staden var kall.

Nyss varit i stan och fikat med systrarna Andersson och en kompis till Caroline. Sprang runt lite i affärer också så de fick shoppa loss lite. Inte jag den här gången. Hittade dock ett par riktigt snygga skor. Eller jag hittade några snygga skor. Skräll på den. Hur som helst så mötte jag även en gammal kompis, Alexandra, som jag inte sett på evigheter så det va ju trevligt att stri litte med henne.

Fan va det blåser kallt. Snart vinterjackan som ska fram, men inte än. Kör med skinnjackan tills det blir olidligt (om det blir det). Blir goare att dra på sig vinterjackan då. Måste leta fram vantar och skit också. Men de ligger säkert i lådan där jag har allt sånt. Men men, nu ska jag dra mig igen. Hörs senare.

// Linda

Kommentarer
Postat av: ida

jag saknar dig skruttan!

2009-10-13 @ 21:06:51
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

haha maria är en fantastisk varelse :)

du får komma ner o hälsa på mig i min lägenhet nån helg skrutto! :D

2009-10-13 @ 21:29:33
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0