Smink och läskigheter, dags att åka mot jobbet

Ja nu ska jag dra iväg mot fabriken. Jag tänkte klä ut mig till marilyn manson, men vet inte längre om jag orkar :P Men OM de blir utklädnad så blir de manson sminkning. Vore ju lite coolt ändå :)

Nej ska ringa emilia nu och sen dra mot jobbet. Måste ju hinna dit om man vill sminka sig. Tror de skulle va klar längre? jaja om inte så är väl de skitsamma. Är inte svårt att göra det jag tänkt mig. Nu glömde ju jag dock mitt smink i vålberg men får gå ändå. Finns säkert andra som har. Ska bli kul att se dom som klätt ut sig till KICK. Kort fick tas men inte skriva att de är trogna fans.. MEEEN det är dom ;) haha

Ha en läskig kväll!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0