Målningarna!

Ja just ja, jag måste ju visa det jag målade i rummet på skolan idag. Det blev bättre än jag trodde det skulle gå men en måste jag justera lite på imorgon! Men ni kan få tjuvkika på det första jag gjorde idag! Dessa sitter alltså på väggen, för er som inte fattat det. Nej men på vissa bilder ser de ut som de är på papper, men icke. Nå?




Mohahah :P



Och micke som också jobbar som kisare. Vi "skrev under" med två bilder på oss på väggen så folk vet att vi gjort de :P haha. Jag målade dessa idag. Gick ganska snabbt. Speciellt den på mig eftersom jag slarvade endel. Inte bra, men jag ska fixa så den blir snyggare imorgon. Jag la lite färg runt om som ni ser på båda bilderna, men det ser bättre ut i verkligheten. Blev inte så smackpangbom på väggen då.
 

Jag tycker att det på micke blev bäst, ungarna som va och kolla tyckte att min blev bäst för att den va lite större också va det något mer. Men jag vet inte ja, tycker nog ändå att micke blev lite bättre. Ögonen blev rätt bra på micke tycker jag, för att skryta lite för mig själv här. Men men, finputsning på lite saker imorgon!


Men vad tycks för att vara en första tjuvtitt?


// Linda


Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

MYCKET FINT gumman!!

Va duktig du är! =)



MVH

Sandra Gee

2009-10-28 @ 21:58:38
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0