Hemfärd.

Ja nu tänkte jag att jag skulle dra mig hemåt. Ska städa lite och ploka undan lite kläder. Det behövs. När jag ordnat lite och så hemma så ska jag ställa mig i en lång dusch, mmmh va härligt! Funderade på att köpa badbomber och sånt och tända ljus och mysa till det med ett bad. Men tror jag tar en dusch idag och myser ner mig till en film sen istället.

Så var det detta med film. jag funderade på att hyra en men nej det blir inte så. Jag vet inte vad jag vill se alls. Är det något bra på tvn kanske? Jag funderar även på att baka något smarrigt. Något till mig och min underbara mamma. Det förtjänar hon som är så snäll och ställer upp jämt. Får se vad det blir.

Nej nu ska jag pussa Johansson hejdå och sen dra mig hemåt. Måste ju lägga mig i tid idag också eftersom jag ska upp imorgon. Nej nu åker jag hem. Skriver ett sista kvälls inlägg sen :)


// Linda

Kommentarer
Postat av: chris

tack min underbara dotter för att du finns:9

2009-10-18 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0