Ha en riktigt mysig natt!

Det ska jag ha nu, eller ja, en natt full med sömn och gos med täcke och kudde. Ibland är ju ett stort och gött täcke bland de bästa som finns. Inte sant?

Nu tänkte jag leta upp en film och titta på innan jag ska sova. Får se vad det blir idag. Sist jag sov hemma så blev det Cry Baby (läs: Johnny Depp) men idag vet jag inte vad jag har lust att se på. Felon kanske, men va iofs inte längesen jag såg den. Bra som fan den! Meeen, jag vet inte jag. Töligt att leta efter film. Kanske drar på någon jag har på datorn. Harry Potter va ju längesen, och speciellt första filmen är så mysig på något sätt. Men alla är väldigt bra på sina sätt. Meeen igen då, jag vettefan :P Får se om jag hittar något bra.



Let's make it double.. and with some color!



Hmm.. Äh, godnatt!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0