Guldtoppar

Ja det är på nu. Jag är en längtar tills jag får göra de andra naglarna som ska bli om några veckor. Hittade även andra svin fina i stan idag (läs: jag limmar och grejar själv med naglarna, tills jag orkar lägga ner och få det ordentligt gjort) Jag gillar toppar som är lite annorlunda. Gillar ju självklart de vanliga med fransk manikyr, men de med lite udda toppar tycker jag är roliga att testa så. Nu har jag då testat de med guldtoppar. Jag är nöjd men tror det jag ska testa om några veckor kommer bli sjukt mycket snyggare. Dock tycker jag att det beror på lite vilken stil man själv vill ha på naglarna och kanske till och med kläder. Dessa guldtoppar kanske skulle passa på något speciellt tillfälle eller för en utekväll. Även till vardags om man har lite snygga baskläder på sig. Ja egenltigen spelar det ju faktiskt ingen roll. Fina naglar är alltid fina naglar, oavsett moment om man får uttrycka sig så. Detta är iaf resultatet av The Guldtoppar ;)



Efter att ha pysslat lite med naglarna snurrar nu en film i mitt system. Det fick bli The Holiday. Blev så sugen. Så grymt mysig film så :) Idag fick de bli popcorn på riktigt. Tror inte jag käkat popcorn någon gång när jag skrivit det. Men som jag skrivit i tidigare inlägg, onödigt vetande.




Blev ingen bakning idag heller. Men har tid på mig imorgon för det. Måste nog till affären och köpa lite saker som ska ligga ovanpå mina små chokladbakverk ;) Smarrigt.

Idag har jag även gjort en god gärning och varit snäll. Bytt lampor på Krikke's bil, vilket behövdes. Usch va jobbigt det är när man åker till Vålberg på nätterna efter att man jobbat. Nu tänkte jag att nej, nu är det dags att byta så jag tog med pärlan till en mack och köptle lampor till den, och heeej va bättre det blev. Nu snackar vi inte strålkaste och det kan fortfarande bli bättre, men för mig va det skillnad och absolut till de bättre. Så nu har pärlan nya lampor som sagt och det gillar vi :)

Nej nu ska jag intressera mig av filmen innan läggdags. Vi får se om jag kanske lägger in ett godnatt inlägg senare. Brukar ju bli så. Om inte. Godnatt på er!

//Linda

Update:
Haha, fan va skön Jack Black är i The Holidy :P Och när Amanda (cameron diaz) kan gråta igen. Ojoj, hon får ju även mig att fälla någon tår. Glädje då själklart :P Haha, tänk va gripen man kan bli av filmer. Så är det.  GODNATT!


Kommentarer
Postat av: emma

Den filmen är mysig ;D såg den igår!



Jätte fina naglar Linda :D

2009-10-07 @ 10:56:54
URL: http://emmibo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0