Godnatt.

Ja det säger jag nu. Jag får ta outfit bild imorgon. Orkar faktiskt inte krångla med det nu. Bättre att ta imorgon också när det är ljust, så får ni se min "dagens outfit" för imorgon ist! Blir väl bra. Får se om jag kan koka ihop något som jag kan tipsa om eller om det blir något töligt. Märks vad som är i tvätten och inte. Måste testa mina nya demileggins också. Ljusa som bara den är dom. Gillar dom mycket. Dragkedja nere vid ankeln också. Like like. 

Funderar på att se någon tönt-film innan jag lägger mig. Eller någon riktigt bra. Jag är lite halvt dåsig så någon film som jag sett, som är lite halft rolig men ändå som inte gör något om jag somnar till. Visst gör inget om jag somnar oavsett vilken film. Men funderade på någon spännande och bra först och då vet jag att jag inte kommer lyckas somna. Så drar på någon tjejfilm tror ja. Som Just my luck eller The Holiday (Läs: den filmen ÄLSKAR jag.) Ja men det kanske får bli The Holiday då. Men då kommer jag inte kunna somna iofs, den är så innihelvete bra! Tycker jag och det lär ni också göra. Iaf om man gillar lite romantiska komedier. Man ler massvis och är du som jag så kommer det även tårar. Men hur töntigt det än är så blir man lite lycklig av den filmen. Det gillar vi. Men nej, sånt orkar vi inte med nu. Tar någon annan film.

Nu ska jag ut och ta en natt-rök och sen in och tvätta bort smink och smörja in mig lite. Efter det blir de att krypa ner i sängen, borde legat där för några timmarsen. Men tar väl inte lång tid innan jag somnar. Hoppas jag. Har ju den där jäkla rethostan som säkert kommer hålla mig vaken. Usch.



// Linda. K. Johansson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0