En vacker saga.

Nu sitter jag i min säng med två klementiner redo för film och mys. Efter filmen (om inte tidigare) blir det att sova. Tänkte jag skulle ta mig upp runt 6, halv 7. Vill greja lite och förbereda mig inför den första dagen. Men är taggad för morgondagen och det känns bra. Men nu ska jag gosa ner mig här med mina underbara katter som har placerat sig i min säng. En i knät och en nästan brevid datorn. Nu satte vi på den första Harry Potter filmen. Dags att nörda till den. Riktigt bra är filmerna. Se dem ni som ej gjort de. Även om ni är skeptiska till det. Ni kommer bli posetivt överraskade, precis som jag blev :P


Ibland får man vara med om något som gör en väldigt lyckig och jag kan inte längta mer än jag gör nu :) Jag vet att fler sådana dagar väntar förhoppningsvis på mig/oss i livet :) Saker som jag längtar till, men som får komma längre fram och under en bättre tid än nu. Allt är inte alltid lätt i livet oavsett vad det gäller, men allt är heller inte svart och grått. Ibland kan man få vara med om något så underbart, så som jag känner nu. En vacker saga.

 Godnatt allihop!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0