Vålberg, mitt andra hem fanimej ;)

Nu är jag i vålberg, just kommit från Tommy och Ida. Jag och Ida har bakat Negerplattor (chokladbollar). Krikke och Tommy gillade dom tror ja, och bra va ju deet. Jag smakade aldrig på dem. Hade socker runt och de blir så jäkla sött, men hade ju backup på en delikatboll jag köpte igår som jag smaskade i mig förut när ida åt sockerbollarna.

Nu funderar jag på om man ska dra på lite Tre Kronor faktiskt. På prat om att se saker, satt med ida förut och glodde på Sean banan, att vi inte dog. "Jag är madeleine, jag är madeleine" hahaha, snygg människa. Gillade Utbrott (polly) delarna starkt. Eller ja, den 1:e tyckte jag va bäst, när han hade riktigt damp. 3:an va litte rolig med. Se de, ni med lika dåliga humor som jag.

Nej nu lägger vi ner detta, tre kronor får bli. Eller är det något bra på tvn? Macka vill vi ha också. Nej men, hej.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0