Tidig morgon

Nu har jag varit vaken nästan en timme :) Ja a ju tvungen att gå upp samtidigt som en viss mr här :P haha. Men det är bra, ska bli skönt att komma till skolan sen och ta sig lite frukost och en kopp varm choklad som alltid :) Inte konstigt att man får lite former kanske ;) haha. Men gottit är de och skönt att hålla i en varm kopp när det är lite småkyligt! Hoppas tia är där idag också. Kul att prata med henne.


Nu kom grisen hem igen
:S haha, han ska med mig på en undersökning tydligen. Det var ju snällt att han ville det ;) Nu ska jag göra mig klar. Ska fixa iordning ett ansikte tänkte ja.. försöka iaf! ;P Nej usch va pigg jag blev nu.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0