Personligt brev

Just nu sitter jag och kikar lite på mitt personliga brev. Tänkte söka lite jobb. Vill ha ett nu. Blir tokig av detta. Jag praktiserar ju som sagt men det blir det inget boende av. Vill ha eget nu nu nuuuu!!

Idag är det "del 2" på kursen om droger. Ska bli intressant att se vad som kommer förekomma idag. Tror vi skulle få vara med på någon aktivitet om jag minns rätt. Kommer nog bli kul. Jag hoppas vi får höra mer om droger och tecken. Sådant är alltid bra att veta och ha i bakfickan. Igår fick vi dock reda på det mesta iofs. Skrev ner allt också så har allt på papper, även om vissa lagar.

Jag måste sitta brevid Johanna idag igen för det va bra att tjuvkika lite på henne om man ej hann med och skriva och hon hann eller tvärtom. Men va nog mest jag som kikade på henne och Charlotte på mig :P haha.

Ska värma lite mat nu, pannkakor stod tydligen på menyn idag. Men ha en bra dag då. Skriver väl mer ikväll efter kursen.

Saknar dig bebbbbb.
// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0