OM jag önskar att John Blund fanns att beställa så man kunde få lite sömn :)

Bebben sover så gottit, men jag? nejnej, jag kan då inte somna :P Suger. Mysigt ändå, men man behöver ju lite sömn. Vi ska gå upp samtidigt imorgon. Det betyder alltså att vi går efter den som stiger upp först, inte jag med andra ord. 6.15 ringer alltså klockan imorgon. Jag ställde min på 6.20, gött att snosa lite i 5 min (hellst mer, mums)

Var iväg till nyängen förut och köpte godis och sen raka vägen tillbaka till bebbs säng för mer tre kronor, ojoj ;) Jag ligger ju dock efter i tittandet så jag hänger inte alltid med, så ibland får jag en liten update av bebb och det är ju bra!

Imorgon är de jobb igen, ska bli kul! På eftermiddagen ska jag även på en kurs om droger, vilket jag tror kan bli väldigt intressant. Får höra av mig till charlotte imorgon o kolla när det började, för de kommer jag inte ihåg.


Nej, godnatt. Ska försöka få lite sömn, men är nog inga problem. Sover bra med bebb :):)



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0