Lätt smärta

Har en lätt smärta i kroppen. Helt slut i kroppen och till träningen ska man nu. Vaknade sent så blir också därför sen till träningen. Ska bli kul att se om man kan röra sig någorlunda på träningen. Ikväll blir det jobb igen. Hoppas på en relativt lugn kväll då det inte är speciellt gött att bli helt mörbultad 2 kvällar i rad. Men sånt är väl livet.



Jag ska köpa skräpmat sen, men inte är de skräp för mig inte :P Fasan va gott. Vet dock inte än vart de blir att köpa med sig, men det määärks. Får ta det efter träningen, nu måste jag försöka lyfta röven och komma iväg. Åh va jag hatar dettaaa... Att va så jäkla sleten. Usch!


// Linda

Update: Kan fan inte röra mig. Helt skakis i kroppen. Alltså blir det ingen träning :( Är som att man hart en rejäl fylla, men det var ett slitsamt pass igår. Kommer inte ihåg när jag va såhär i kroppen senast efter ett jobbpass.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0