Kvällens inlägg med en liten touch av orange.

Kom till bebb för en stund sen, har varit hos Ida och färgat hennes hår. Om jag skratta. Färgen va ju inte den bästa må jag säga. Orange blev det, eller... mer koppar kanske. Det blev inte så jääkla förjävligt när man blåste håret. När det va blött såg hon ut som en gubbe bakifrån (hon hade håret blött och uppe på huvudet.. hur man nu kan förklara det. Roligt va det iaf.) Måste tillägga att ionte hela hennes hår är koppar, utan hårbotten där hon hade utväxt. Men med lite slingmedel så är det fixat.

Nu tänkte jag gotta mig med lite godis och se på film. Ska vara på skolan SENAST 8 imorgon så bussen går 5 över 8 till stan. Ska till stan med några tjejer och lite sånt. Blir nog bra. Efter det ska jag hem och färga mitt hår, ska göra något roligt med det. Lägga i lite färg. Kanske ska joina Ida med lite orange, då passar vi bra ihop imorgon när jag ska sitta med henne i speakerbåset. Blir att bra de. Nej men ska väl försöka dra i några få feta slingor i håret. om det ska förbi blond eller få någon annan färg vet jag inte ännu. Och heeej vilken skön låt de kom på tvn nu.. Lite hemsk men jäkligt skön, klassisk låt faktiskt. Fin som få!!

Nej nu ska jag gå på Coca-Cola jakt
och sen dra på Tre kronor tills bebb är klar i duschen. Då blire film och götting, aldrig fel!


// Linda


Update:
Hittade ingen cola :O

Kommentarer
Postat av: P

Du kan ju inte prata om sköna låtar på TV utan och säga vad det är för nått, blir ju nyfiken ;)

2009-11-12 @ 21:55:39
Postat av: P

Du kan ju inte prata om sköna låtar på TV utan och säga vad det är för nått, blir ju nyfiken ;)

2009-11-12 @ 21:58:16
Postat av: Linda

det va månskens sonaten. älskar den.

2009-11-12 @ 23:28:06
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0