Jobb på fabriken ikväll

Ikväll ska jag jobba på nöjes igen som vanligt. Det är rätt gött att träffa brudarna där varje lördag och höra lite skvaller och få skratta med dom. Är behövligt ibland de :)

Jag köpte farsdag present idag btw, snäll som jag ääär :) hehe Ni har väl köpt något gulligt kort iaf till era pappor?

Idag brottades krikke med mig och det va ju kul, som alltid :P Token min :) Men så skulle jag fånga han med mina ben, han var för snabb med att sätta sig upp och jag sparkar honom i huvudet istället. Gissa om jag skrattade? Hahaha, ni skulle ha sett hans min när han sa att jag sparkade han i ansiktet. Hahah sötaste grisen då :)


Nej nu ska jag se film med mamma innan jag måste dra till jobbet.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0