Internet, inte okej

Internet dog ju precis innan jag började skriva ett inlägg, så nu försvann ju hela, eftersom de då inte hann sparas. Det märkte ju inte jag. Det söööög ju. Jag skrev iaf att jag är väldigt trött då jag fick lite sömn i natt. Kunde bara inte sova. Jobbigt. Men hade för mycket i huvudet och störde mig på att tejpen tog slut, vilket resulterade i att jag inte kunde packa in de julklappar som va kvar att slå in. Men idag är det fixat.

Sprang på stan med mamma förut och köpte mer tejp och inslagspapper. Tog oss även en tur till bergvik.. Eller två. Köpte lite julklappar till mig, tråkigt kan tyckas men de va lite kläder jag likagärna kunde välja ut nu som hon ville ge mig. Men det är inpackat och kommer med tomten på julafton ;)

Nej nu ska jag ut och ta en cigg och läsa sms:et jag fick från babe nu. Beklagade mig lite att jag va sliten och saknade hans pussar, som alltid får mig på topp. Mumma det. Älskar honom massvis!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0