Hockey

Fan va stolt jag är över grabbarna och absolut över bebb trots febern. Skitbra spelat idag mot hammarö som va så jävla kaxiga och trodde de skulle ge Nor ik div.3 stryk med 2 siffrigt. AAAAALDRIG, hade det inte varit för ett relativt billigt mål de fick så hade Nor vunnit, nu blev det lika med 7-7.

Jag och JK satt brevid varandra på läktaren och var riktigt förbannade på både hammarölaget och dommarna. Vissa borde ju tänka om. Anledingen till att man blev så sur var ju för att man blev så jäkla taggad under matchen och det värsta jag vet är när folk tror att de kan sätta sig på andra med massa skit som om de skulle vara bättre, precis som detta hammarölaget gjorde. Pisk på sådana tycker jag!!!! Men rolig och svinbra match! LIKELIKE.

Nu är jag hemma och tänkte jag skulle se på Mamma till mördare som jag och mamma spelade in. Min kära åkte hem med feber då som sagt, tråkigt :( Han får ju inte bli sjuk nu ju. Jag har också febervärkar än men känns bättre nu, halsen också som känns ibland, men jag hoppas jag inte sjuknar in mer utan att det släpper bara. Har inte tid att bli sjuk nu.

Ska kila till tvn nu och titta så man kan lägga sig sen kanske. Vore ju gött att komma i säng i någorlunda tid :P Ibland går de, ibland inte. Den där jäkla John Blund missar min gata ibland märker jag.. Uschusch.


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0