Fredagsmysivålberggillarvi.

Nu är det inte långt kvar till torsdag, 6 dagar! Skynda på nu då tiden.

Sitter hos bebb och är näst intill lycklig för att man är ledig. Är så himla trött efter två nätter med dålig sömn. Skulle kunna somna på stört, men samtidigt funderar jag på om man kan göra något, men blir väl att vara kvar här och bara mysa. Love är hos ström dock, men han kommer sen :) Eller jag får väl hämta honom sen för jag va ju så snäll och körde ner honom.

Förut va vi på Bergvik och kikade efter julklappar, sprang även in på IKEA för att leta lite där också. Jag hittade inte de jag skulle ha på bergvik, men krikke köpte en julklapp till mamma. Vi kikade åt Nina och Rolf också men än så länge har vi bara aningar om vad vi ska/kan köpa. Får väl se vad det blir. Tänkte faktiskt dra iväg till stan någon dag själv eller med någon tjej kompis och kika. Lättare att gå in och kolla i lugn och ro när de bara är brudar ;)

Nej men blä vad trött jag är. Vill inte va riktigt så trött nu. Kanske ska vila någon halvtimma? Fast det är drygt det med. Kommer antagligen bara bli mer trött, men det lockar väldigt mycket måste jag säga.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0