Film och mys dags

Jag vill se på film och mysa ner mig under täcket tror jag. Men vad ska man se för film tro? Funderade på om jag skulle se Love in Manhattan. Riktigt mysig och bra film. Men vet inte, är kanske på humör för en skräckis, eller kanske en komedi? Kanske en disney? Nej jag vet inte. Får leta här bland både nyare och äldre filmer. Får se om man hittar någon som lockar kvällens begär. Såg Grinchen för några dagarsen. Hääärlig film det :P haha. Han är ju stört skön killen :) (åååh... måste ju sätta i hårfärgen också..... glömde jag bort :P)

Tror chokladbollen får bli min vän till filmen också ;P Ska tända ljus i rummet och släcka ner, så de blir riktigt mysigt här inne. Är lite kallt också så ljus passar bra nu. Fattas bara en sak.. min gris
<3

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0