Ellen bergetutanström

Kom faktiskt inte på någon annan rubrik. Men hon är ju söt! Ska strax dra mig in mot la stada och fika med Amelie, ta en kaffe och töla om allt som går runt på denna jord, kanske även i rymden? Får väl se. Jag ska även fixa lite jobb sök idag för att imorgon ska det in till arbetsförmedlingen vad jag sökt. Så det mååååste fixas idag! Men bra för mig de så jag sätter lite mer fart i det än vanligt. Man vill ju gärna få ett någon gång.

Jag ville ju utbilda mig till frisör, men den vuxenutbildningen har de ju plockat bort från Karlstad, och i Karlskoga hittar jag ingen förutom gymnasieutbildning, precis som här. Det suger. Det finns en skola i Trollhättan där man får plugga gratis meeen, jag känner inte för att flytta och inte är de lätt att plugga på distans heller när de gäller frisör. Men jag hoppas på ett jobb så får jag ta tag i utbildning senare om jag känner för det eller kommer på något annat jag vill göra.


Hepp hepp!! (taaaadaaaa)

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0