Desperate Housewives

Älskar fan det programmet. Sitter och tittar på det nu. Alltid blir det skratt med de galna brudarna :P haha Gillar vi!!

Kursen idag var riktigt rolig. Mycket teater och iaktagning. Det va kul att se teatergruppen göra olika situationer som man inte var sen med att skratta åt. Va otrloigt roligt att se hur de betedde sig. Kan ju klart tänka mig att det inte är lika roligt i verkligheten, men nu när det va lek satt nog de flesta med ett stort skrattleende på läpparna.

Vi fick presentera oss (något av det första vi gjorde) och det i sig var lite kul, då vi i garderoben kom efter varandra. Det blev mycket garderobiärer från Nöjesfabriken på en gång, om man säger så. Nästan hela vår styrka va med på kursen så. Vi fick vara delaktiga i olika sketcher om vi ville. Jag ville inte vara med uppe, var roligare att titta på. Nathalie från garderoben va uppe och gjorde en liten scen. När hon skulle upp drog hon i mig men jag stretade tillbaka som en liten unge ungefär. Jag kände inte direkt för att stå där och skratta så nej.

Nu är jag i vålberg hos bebb och det är mys de. Saknaden efter kramar kom så det blev att åka hit. K är dock på träning men kommer sen. Jag ska nog fördriva tiden med att titta på Tre Kronor efter att D.H är slut. Gött sugen på Daim kulor, men icke sa jag och fick vara utan.

Satt och snackade lite gamla och nya reklamer förut (btw) på rasten vi fick på kursen. Man gillar ju den nya till Com Hem, ica reklamer osv. Men de gamla är bättre än de nya. En gammal favorit är ju Haaallåå Börje, Heeeej Kaj. Haha nej, onödigt vetande detta. Men egentligen är väl allt det man skriver. Onödigt vetande som man ändå är sugen på att läsa :P

Neej nu börjar D.H igen.

// Linda

Kommentarer
Postat av: pontan

ha det bäst

2009-11-10 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0