Shout to the beautiful.

Vi börjar med Akons nya låt, Sunny Day. Skön den!



Fortsätter med en old, som jag tycker har blivit väldigt skön att lyssna på i christians bil till spelningar osv :P Texten är lovely. Neverstore ft. Lazee (lr tvärtom) med låten - hold on



Och vi avslutar med en låt till hjärtat. Även här är texten gripande. Text är med i klippet. Läs och häng med i låten så fattar ni vad jag menar med en gripande text. Här är alltså gruppen Red med låten Already Over..


Den sliter tag i mitt hjärta och vrider varv. Hoppas du får samma känsla någon gång i ditt liv. av att känna hopplösheten om att stå kvar på samma ställe, men som man trodde man lämnat ett flertal ggr.  jag vaknar upp och inser att jag inte tagit ett steg. Men även stål går att bryta. Även den stål som är lindad runt mina fötter... Allt jag behöver är din hand, eller någon som är stark nog att dra mig därifrån.. Vart är din hand??...







Kommentarer
Postat av: Jeps

2009-05-05 @ 18:39:08
Postat av: Anonym

Får jag inge propps för att jag skickade already over till dig? dålig stil...

2009-05-05 @ 18:40:02
Postat av: L

jag har inte ens den låten :O

2009-05-05 @ 21:07:45
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0