Plain White T's

Jadu, vad ska man säga? Har inte så mycket kvar att säga faktiskt. Jag låter låtarna föra min talan i två olika budskap. Ungefär så jag känner. Jag vet varken ut eller in. Bläää. Här kommer två jävligt bra låtar med P W T's.




Yes... I still have something for you..



Jag är faktiskt riktigt hungrig. Brukar inte bli så hungrig vid den här tiden. Maaat. Ge mig!! Skulle kanske åkt till norge och jobba på söndag men nu ser det ut som det inte blir något. Hur tråkigt är inte det då? Hade varit bra pengar. Men jag ser det posetovt. Jag har träning och det är viktgt. Fan börjar bli lite nervös ang programet och att man ska lära sig det. Det är 4-5 träningar kvar bara om vi inte få in någon mer. Måste vi få!! Allt ska sitta perfekt. Plus att lite går bort för mig på träningen på onsdag för då är det ju releasefest. Och kom ihåg gott folk, Gästlista är vad som gäller. Så får ni inget sms eller liknande så står ni inte på listan. Vi har ett gränsat antal för hur många vi kan bjuda in på Blå så vi försöker få mer er så gott vi kan. Nu ska jag laga mat, insett att den inte lagar sig själv nu. Men vaaaad ska man göra?

Någon som har tips om jobb?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0