Nostalgi-plutt.

Låten alla hörde när dom va små, låten alla dansade till på disco när den kom ut som cover för ett band med ett "uppoppat sound".
Orginalet är ju the shit om jag får säga det själv. Låten är faktiskt än idag fruktansvärt bra. Nu hittade jag tyvärr inte hela låten med video. Finns massvis av live versioner, men det får bli denna. Njut människor! Oh jaa...




Låg och kollade på Tramsgängets uppsättning Efter Plugget igår, som är gjord av Jonatan Blom Ramel (en i tramsgänget) Den va galet rolig och helt underbar att se på. Den vill jag se igen snaaart! Men först har jag ytterligare en av deras filmer att se på. Den heter Trams - Live. Ska bli jäkligt kul o se den cokså :P Haha, alltså jag låg för mig själv igår och skratta som en idiot :P Haha. Ah nej, känner du mig, så be mig om att se filmerna med er. Fy fan va roliga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0