Ingen ska sakna det du gör..

Jag drömde inatt att jag sjöng denna låten. Och när jag inte sjäng den så va den med mig ändå som om en radio som följde med mig vart jag än gick. Nu får jag den inte ur huvet, så jag testar att lyssna på den ett antal ggr så jag tröttnar. har testat att lyssna på annat men denna låten ploppar upp hela tiden. Så får väl se hur detta ska gå :P Men varför drömmer jag om denna låten för?  Varför just "ingen vill veta vart du köpt din tröja"? haha knepigt det där med drömmar ibland.




Nu ska jag åka hem till mormor och käka mat för att sen dra mig vidare till träningen. Vad vi är duktiga som tränar så mycket ;) Men det är ju behövlkigt nu och speciellt eftersom Jossan fått hoppa in ist för vår skadade Iza. De behöver josefine träna upp sig lite och få allt att sitta tills på söndag. Tror nog att jag och fler även längtar tills på onsdag. Vet inte varför men ska bli kul o se vad folk tycker om nya videon :P Speciellt när det är nytt sound och nytt "omslag" på mig och Ellen :P Kunde ju dock inte ha min underbara korsett för den sprack i blixtlåset 10 min innan inspelning. Då blev jag inte glad :P Men nu måste jag åka.




Kommentarer
Postat av: emma

tycker de känns superdåligt :(

2009-05-18 @ 19:50:39
URL: http://emmaelefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0