Grissugga.

Idag har jag varit i vålberg, stan och vålberg. Jag och krikke åkte till pappa runt 23.30 tiden. Vi va väl tillbaka till hans hus för ca 30 min sen. Alltså runt. 03.00 tiden. Har skrattat väldigt mycket hos pappa. Vi satte oss och snacka i datarummet, slutade med att det blev som en gissningslek att komma på namnet på banden på de låtar pappa spelade för oss. Krikke tog ju de flesta om man säger så. Satt sen och snackade jobb och jag vet inte allt. Kan ju säga att det hela slutade med skratt och pinsamheter tycker jag. Så kan det gå.

Nu är jag trött. Skulle va gött och sova. Från det ena till det andra har jag en jävla träningsvärk efter träningen i onsdags. Imorgon är det dags igen :D Missade träningen idag. Det gillar jag inte. Plus att jag har sterion så de andra gillade nog inte heller att jag missade den. Men imorgon brudar då jävlar :) Är riktigt roligt att träna och imorgon är det 2 veckor exakt tills vi ska tävla i SM. Ska bli hur kul som hellst och då får jag träffa min underbara Dessireé/Nathalie. Hur bra som helst. 

Nej nu ska jag krypa ner i sängen. Vid din sida är på tv. Den är feeeeettt nice :p hah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0