Death Race - frustration - Sova?

Death Race har jag sett idag. Den filmen va skitbra verkligen. Se den om du inte redan gjort det. Aah fick bli en lugn kväll idag. Käkade lite god mat här hemma, sen drog jag och kollade på film och sen hem igen. Trött som ett as, men har fortfarande inte kunnat somna. Så typiskt när man lär sig att tycka om att sova med någon så kan man inte sova själv sen. Eller sova kan jag ju men det gick så mycket lättare när kristoffer sov här. Hade johanna sovandes här hos mig igår. Men det är ju inte samma sak som att krypa ner under ett vamt täcke med krikke. Blir lite skillnad med en blond Johanna, :P haha.

Imorgon flyr jag KD. Ska bli kul att komma bort med Ellen en stund men hellst av allt hade jag velat vara hemma och reda ut lite saker. Men det lär jag väl inte få ändå så det kvittar ju. Sura miner hela tiden och det börjar väl bli ganska jobbigt för min del då det egentligen inte finns så mycket att vara sur över. Men jag har förståelse och har därför gjort något åt saken också. Satt och snackade med Elena förut om en situation. Det är sjukt hur vissa människor kan sjunka så lågt för att komma åt någons hjärta, för att göra personen osäker. Eller säga saker för att skada andra. Men Elena mitt lilla socker, du känner efter själv vad som känns bäst för dig och du vet att jag stöttar dig oavsett vad! Jag kommer sakna dig när du är borta, men jag älskar dig och vi ses när du kommer hem eller om jag hälsar på :D

På söndag är det dags för träning igen. Hade fruktansvärt kul i onsdags. Har dock fortfarande en jävla träningsvärk efter all släng jag gjorde :P Haha dom kortet är nog inte att leka med kan jag tänka mig. Så tråkigt att jag missar träningen imorgon. Är ju faktiskt snart SM! Ska även till pappa på söndag och träffa lite släkt osv. Ska bli kul. Och absolut att träffa pappa, Rasmus (min lillebror) och Jessica (pappas fru). So I'll see you then. När jag ändå är i vålberg skulle jag vilja göra en sak, men vi får se.

 Jag är lycklig med dig.. Det hoppas jag att du förstår. Men när andras ord börjar väga mer än mina börjar jag ledsna.. Saker som dessa ska inte va till för att vara jobbiga. Jag vet att du läser detta K. Och jag vill att du ska förstå. Mina ord är lika äkta som att du har sagt en väldigt speciell sak om oss till din mamma. Vilket jag fortfarande tycker betyder och det är något jag fortfarande vill. Det vet du. För du är bland det bästa i mitt liv Kristoffer. Glöm inte det bland alla surheter.

Elena the fish





Kommentarer
Postat av: Anonym

haahhaha tack for den bilden du >P

2009-05-06 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0