Can you tell me softly...

Här är två brudar som tycker förtjänar lite uppmärksamhet. (som om de inte redan fått det) Det är den ryska gruppen TaTu. Tycker några av deras låtar är bra faktiskt. Är ju lite nostalgi över dom. Lyssnade lite på dom förr. Vet inte om jag kan kalla det nostalgi men det gör jag nu. All the things she said, all about us & Sacrifice , är tre av de låtar med dom som jag tycker är riktigt bra. Men den låten jag tänkt lägga in heter Loves me not. Tycker den är skön. Blir bättre och bättre.












Kommentarer
Postat av: sofie

du är läskig!! jag ladda hem dera discografiii iförr går och lyssnade på dom hela natten :O scaryy

2009-05-07 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0